مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-02سياسي

فجر44| تجلیل از پیشگامان علمی کازرون


به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسمی از برترین های کنکور سراسری 1401 در کازرون تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، در این جلسه که نماینده مردم  شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولین شهرستان کازرون حضور داشتند، از دستاوردهای انقلاب توسط دانشجویان دیروز به عنوان انگیزه برای دانشجویان امروز گفته شد.

فریدون عباسی دوانی، ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمتد انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر گفت: قبل از انقلاب، تمام تصمیم گیری های کشور در حوزه دانشگاه، فرهنگ، آموزش، صنعت و سایر موارد در خارج از مرزها و توسط غربی های اجنبی صورت می گرفت اما به لطف الهی، با تولد انقلاب این مرکز به داخل کشور خودمان منتقل شد.

وی گرفتن آزادی از دست استکبار را اولین دستاورد انقلاب عنوان و تصریح کرد: دستاوردهای کشور به برکت امنیتی که از خون پاک شهدا حاصل شد بسیار گسترده است و ما امروز در سایه این امنیت توانسته ایم کار علمی انجام دهیم.

وی افود: آزادی گرفته شده از دست استکبار یک اصل است و دانشجویی نیز برای دانشجو یک اصل مهم تلقی می شود، پس اتفاقات خوب باید از دانشگاه آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| تجلیل از پیشگامان علمی کازرون

فجر44| تجلیل از پیشگامان علمی کازرون